Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePierwsze kroki w systemie eRecruiter
Jak działa strona startowa systemu?
Jak działa strona startowa systemu?

Dowiedz się, jak strona startowa systemu pomoże Ci w codziennej pracy.

Mateusz avatar
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

Strona startowa systemu eRecruiter, znajduje się po ikoną loga, zlokalizowaną w lewym, górnym rogu -na belce startowej systemu. Co możesz zrobić w tym miejscu?

1. Wyróżnione rekrutacje

Jest to dodatkowy model oznaczania rekrutacji, w którym można wybrać projekty, które chcesz, aby pojawiły się na stronie startowej systemu. Niezależnie od tego, czy osobiście prowadzisz dany projekt czy jesteś jedynie członkiem zespołu- możesz "obserwować" go bezpośrednio po zalogowaniu!

Jak dodać rekrutację do wyróżnionych?

Aby rekrutacja została wyróżniona, musisz ją oznaczyć, klikając w ikonę szarej gwiazdki z poziomu zakładki "Rekrutacje". Jej kolor zmieni się wtedy na żółty, a rekrutacja automatycznie pojawi się na stronie startowej. Takiego oznaczenia możesz dokonać także na ekranie edycji rekrutacji.

WAŻNE: ta akcja sprawia, że oznaczona rekrutacja jedynie kopiuje się na stronę startową, nie znika ona z zakładki "Rekrutacje", gdzie wciąż można ją znaleźć na liście wszystkich projektów.

Jak usunąć rekrutację z wyróżnionych?

Wystarczy, że ponownie klikniesz na ikonę gwiazdki. Rekrutacja wtedy automatycznie zniknie ze strony startowej. Możesz to zrobić w trzech miejscach: na stronie startowej, na liście rekrutacji w zakładce "Rekrutacje", lub podczas edycji rekrutacji.

Jakie rekrutacje mogę wyróżnić?

Możesz oznaczyć rekrutacje o statusie "Aktywna" oraz "Robocza".

Czy rekrutacja zakończona może być wyróżniona?

Nie, jeżeli zakończysz rekrutację, przestaje być ona oznaczona, jako wyróżniona.

2. Zmiana kolejności rekrutacji

Na stronie startowej możesz sterować kolejnością wyświetlania rekrutacji.
Uwaga! Domyślnie każda nowa rekrutacja, którą oznaczysz jako wyróżnioną, będzie pojawiać się na górze listy rekrutacji na stronie startowej.
Aby zmienić kolejność rekrutacji, najedź kursorem z lewej strony belki. Pojawi się ikona: 

Przytrzymaj ikonkę i porusz kursorem w górę lub dół listy, by zmienić miejsce rekrutacji na liście.

System zapamięta ułożoną przez Ciebie kolejność i przy każdym logowaniu widzieć będziesz swój spersonalizowany widok.

3. Aż 50 wyróżnionych rekrutacji

Wiemy, że niektórzy rekruterzy mają naprawdę wiele rekrutacji w toku, dlatego na stronie startowej możesz wyróżnić do 50 projektów rekrutacyjnych. Zostaną tam tak długo, dopóki nie odznaczysz ikony gwiazdki lub proces zostanie zakończony.

Pamiętaj! Rekrutacje wyróżniamy z poziomu konkretnego użytkownika systemu, co oznacza, że na Twoim koncie zobaczysz wyłącznie te projekty, które samodzielnie wyróżnisz. Twoi współpracownicy mogą mieć kompletnie inną listę :) Jeśli spróbujesz wyróżnić ponad 50 projektów to ostatnia najstarsza rekrutacja zostanie automatycznie usunięta. Przy 50 wyróżnionych projektach pojawi się odpowiedni komunikat zgodnie z poniższym:

4. Kalendarz

W kalendarzu widzisz swoje spotkania oraz ustawione przypomnienia w podziale na cały miesiąc. Klikając na poszczególny dzień, zobaczysz jakie wydarzenia się tego dnia odbywają (daty, w których masz umówione spotkanie lub ustawione przypomnienie są zaznaczane kółkiem). Od razu otrzymujesz informację o nazwie procesu, miejscu i dacie spotkania oraz widzisz imię i nazwisko kandydata. Klikając w ikonę z prawej strony (3 pionowe kropki) możesz przełożyć lub odwołać spotkanie - z tego poziomu również dostępna jest wysyłka wiadomości e-mail/SMS do kandydata.
Gdy klikniesz w imię i nazwisko kandydata, pojawi się przycisk "Drukuj dokumenty", który pozwoli Ci jednym kliknięciem wydrukować CV na spotkanie z kandydatem.

WAŻNE: Jeśli potrzebujesz wygenerować raport ze spotkań umówionych w danym miesiącu, na dole kalendarza masz dostępną ikonę strzałki z możliwością pobrania. Po kliknięciu w nią wygenerujesz raport w Excelu z wszystkimi niezbędnymi informacjami:

SŁOWA KLUCZOWE: gdzie znajdę stronę startową ; na górnej belce ; pod ikoną loga ; ikona 2 kropek ; część projektów ; zaznaczyć gwiazdkę ; szara gwiazdka ; ile projektów mogę wyróżnić ; gdzie znajdę kalendarz ; gdzie pobiorę listę spotkań ; gdzie znajdę szczegóły spotkania ; gdzie edytuję spotkanie ; gdzie odwołam spotkanie ;
chcę edytować ; chcę odwołać

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?