Dodając notatkę w profilu kandydata możesz ustawić powiadomienie na wybraną datę i godzinę. Dzięki temu system w odpowiednim czasie przypomni Ci o zaplanowanych zadaniach. Może to być informacja, aby danego dnia skontaktować się z kandydatem lub dowolna inna, o której należy pamiętać.
Dodatkowo, lista zaplanowanych przypomnień wyświetli się w porządku chronologicznym pod Twoim kalendarzem na stronie startowej.
Jak ustawić przypomnienie w notatce?
W profilu kandydata wpisz treść notatki, a następnie kliknij Ustaw datę przypomnienia. Opcja przypomnienia jest dostępna zarówno w przypadku notatki ogólnej, jak i wewnętrznej. O tym czym się różnią przeczytasz tutaj.
Następnie wybierz datę oraz godzinę przypomnienia i zatwierdź przyciskiem "Dodaj notatkę".
Gdzie pojawi się przypomnienie?
Listę wszystkich swoich przypomnień zobaczysz zawsze pod kalendarzem na stronie startowej. Po najechaniu kursorem na nazwisko kandydata, wyświetli się treść przypomnienia oraz nazwa rekrutacji, której ono dotyczy. Jeżeli danego dnia masz więcej niż jedno przypomnienie, wyświetlą się one pod kalendarzem w porządku chronologicznym.
Widok przypomnień godzinowych na górze ekranu
Dodatkowo, gdy nadejdzie wyznaczona przez Ciebie godzina, na górnym pasku w systemie pojawi się treść notatki. Każde przypomnienie możesz zatwierdzić przyciskiem "Gotowe" lub przełożyć na inny termin.
Takie powiadomienie wyświetli się wyłącznie użytkownikowi, który dodał wybraną notatkę w systemie. Jeżeli nie zostanie zatwierdzone przyciskiem "Gotowe", zniknie z ekranu po 72 godzinach.
Jak edytować termin oraz treść przypomnienia?
Możesz to zrobić pod kalendarzem na stronie startowej lub przechodząc bezpośrednio do profilu kandydata. Wystarczy edytować treść notatki bądź przełożyć termin powiadomienia.
SŁOWA KLUCZOWE: jak włączyć przypomnienie ; gdzie dodać notatkę z przypomnieniem ; kalendarz ; notatka ogólna ; wewnętrzna ; termin przypomnienia ; |