Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeRekrutacja z biznesemModuł Wakatu
Wniosek o wakat z perspektywy akceptanta
Wniosek o wakat z perspektywy akceptanta

Jak zaakceptować lub odrzucić otrzymany wniosek o nowy wakat?

Radosław avatar
Napisane przez Radosław
Zaktualizowano w tym tygodniu

Akceptant wniosku domyślnie otrzymuje wiadomość email z prośbą o dokonanie akceptacji wniosku o wakat. W wiadomości pojawi się data złożenia wniosku, przyszła nazwa rekrutacji, imię i nazwisko osoby wnioskującej oraz, opcjonalnie, dodatkowe komentarze od osoby wnioskującej. W wiadomości znajdzie się także link do wniosku, pod którym osoba zalogowana do systemu eRecruiter może sprawdzić wszystkie szczegóły wniosku:

Osoba akceptująca może odrzucić lub zaakceptować wniosek, klikając w przycisk w mailu. Decyzja nie podlega zmianie. Wszystkie decyzje są podpisane imieniem i nazwiskiem lub adresem mailowym akceptanta i są widoczne dla osoby, która zleciła wniosek.

W zależności od wybranej opcji, po kliknięciu w przycisk "Odrzuć" lub "Zaakceptuj", pojawi się odpowiednie potwierdzenie:

  • Zaakceptowany - ta decyzja będzie widoczna w systemie dla osoby składającej wniosek. Spowoduje przesłanie wniosku do akceptacji do pozostałych osób decyzyjnych lub pozwoli na utworzenie nowej rekrutacji w systemie eRecruiter.

  • Odrzucony - ta decyzja będzie widoczna w systemie dla osoby składającej wniosek. Blokuje to przesyłanie wniosku do pozostałych osób decyzyjnych.

  • Nieaktywny - taki komunikat odnosi się do wniosku, który został już wcześniej odrzucony lub zaakceptowany przez akceptanta lub został anulowany przez osobę wnioskującą.

W przypadku odrzucenia wniosku, akceptant ma możliwość wpisania powodu swojej decyzji. Będzie on widoczny dla rekrutera i osoby składającej wniosek:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?