Zakładka Rekrutacje to takie miejsce w systemie, gdzie założysz projekt rekrutacyjny, do którego będą spływały aplikacje kandydatów. To folder, do którego trafiają aplikacje. Są w nim przechowywane, a Ty możesz je filtrować i przeglądać.

Co znajduje się w zakładce Rekrutacje?

W zakładce Rekrutacje znajdują się wszystkie stworzone przez Ciebie lub inne osoby z zespołu rekrutacyjnego projekty rekrutacyjne. Możesz tu znaleźć zarówno rekrutacje aktywne, jak i zakończone (jeżeli nie zostały zarchiwizowane).

Uwaga: Administrator oraz Rekruter widzą wszystkie projekty rekrutacyjne - nie tylko swoje, lecz także te założone w systemie przez pozostałych użytkowników.

TIP: By pracowało Ci się wygodniej, zdecyduj, jakie informacje wyświetlają się przy rekrutacjach. By to zrobić, kliknij na koło zębate w prawym rogu ekranu.

Pojawi się okno, w którym wybierzesz preferowane przez siebie opcje widoku.

W zakładce Rekrutacje możesz utworzyć nowy projekt rekrutacyjny, czy przechodzić do kandydatów w aktywnych rekrutacjach. Widzisz, jak wygląda spływ aplikacji i kto jest odpowiedzialny za daną rekrutację. 

Ważne: Założenie rekrutacji w systemie nie oznacza, że zostało opublikowane ogłoszenie! 

Stawiasz pierwsze kroki w eRecruiter? 

W takim razie koniecznie sprawdź materiały przygotowane specjalnie dla Ciebie: 


Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?