Odbiorcy Interaktywnych Kart Kandydatów otrzymują od systemu eRecruiter kilka różnych wiadomości, w zależności od tego, na jakim etapie oceniania aplikacji się znajdują.

Przed otrzymaniem pierwszej Interaktywnej Karty Kandydata

Zanim pierwsza Karta Kandydata trafi do odbiorcy, otrzymuje on wiadomość "powitalną" od eRecruiter. Tłumaczymy tam, czym są nasze Karty Kandydata oraz jak z nich korzystać.

Odnośnik zawarty w wiadomości przekierowuje go do tego wpisu, opisującego działania, jakie można podjąć przy analizie Karty Kandydata.

Jeżeli wysyłasz po raz pierwszy Kartę Kandydata do nowego odbiorcy, to będzie pierwsza wiadomość, jaką otrzyma. Chwilę później otrzyma e-mail z odnośnikami do Kart Kandydatów.

Wiadomość z Kartami Kandydatów

Przy wysyłce Interaktywnej Karty Kandydata masz wpływ jedynie na treść komentarza, który może pojawić się w wiadomości do menedżera. Cała wiadomość wygląda następująco:

Odbiorca ma możliwość albo przejścia od razu do wszystkich aplikacji (po kliknięciu w Oceń Karty Kandydata), albo wybraniu osób, od których chce zacząć (po kliknięciu w dane imię i nazwisko).

W ramce poniżej ponownie przekierowujemy do instrukcji.

Przypomnienie o nieocenionych aplikacjach

W systemie dostępna jest opcja wysyłania przypomnienia o nieocenionych aplikacjach:
- możesz to zrobić samodzielnie ze strony głównej systemu - zobacz jak,
- system wysyła tę informację również automatycznie w każdy poniedziałek i czwartek o 8:00.
Za każdym razem odbiorca otrzyma poniższy e-mail:

Mechanizm działa tak samo, jak przy poprzedniej wiadomości. Menedżer może kliknąć albo w nazwę stanowiska, albo w poszczególne aplikacje.

Wiadomość o nowej notatce

Jeżeli rekruter doda w systemie notatkę ogólną na profilu kandydata, którego Karta Kandydata została przesłana, odbiorca Karty otrzyma o tym notyfikację e-mail. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy rekruter wyłączy opcję informowania o notatkach w Ustawieniach.

Hasło dostępu do Karty Kandydata

eRecruiter oferuje możliwość dodatkowego zabezpieczenia Kart Kandydatów za pomocą hasła. Gdy odbiorca kliknie w odnośnik do aplikacji, zobaczy ekran, na którym będzie musiał podać hasło dostępu. Przychodzi ono w osobnej wiadomości:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?