Opis dla Administratora eRecruiter
Administrator eRecruiter
Administrator eRecruiter w ustawieniach systemu odnajduje zakładkę Integracja z eRecruiter. Na liście aplikacji, przy Google Calendar lub Microsoft Outlook klika przycisk Rozpocznij integrację.
Uwaga! Nie można zintegrować jednocześnie obydwu kalendarzy z eRecruiter!
Integracja z Microsoft Outlook
Pojawi się okno z informacjami dla działu IT. Skopiuj informacje i prześlij je do Twojego działu IT, aby zezwolił on na dostęp systemu eRecruiter do firmowych zasobów.
Integracja z Google Calendar
W przypadku Google Calendar, nie ma konieczności zezwalania na dostęp przez dział IT. Od momentu włączenia integracji przez Administratora, wszyscy użytkownicy mogą rozpocząć samodzielne łączenie konta eRecruiter z Google Calendar.
Jeżeli przy próbie logowania użytkownik napotka tzw. błąd autoryzacji. Oznacza to, że w Twojej firmie zablokowany jest dostęp do aplikacji zewnętrznych. Co zrobić w tej sytuacji, sprawdzisz tutaj.
Opis dla użytkownika eRecruiter
Każdy użytkownik systemu musi samodzielnie zalogować się na swoje konto firmowe Google Calendar lub Microsft Outlook w Ustawieniach eRecruiter, w zakładce Ustawienia Twojego Konta -> Logowanie do aplikacji:
Po kliknięciu w Zaloguj wyświetlą się komunikaty zezwalające na dostęp eRecruiter do kalendarzy. W przypadku integracji z kontem Google należy zwrócić uwagę, aby zaznaczyć wszystkie checkboxy, a następnie kliknąć "Dalej". Jeżeli, któryś checkbox nie zostanie zaznaczony, integracja nie będzie działać poprawnie.