Wszystkie kolekcje
Asystent planowania spotkań
Jak włączyć integrację z kalendarzem Microsoft Outlook i Google w eRecruiter?
Jak włączyć integrację z kalendarzem Microsoft Outlook i Google w eRecruiter?

Zintegruj eRecruiter z kalendarzami, by móc bezpośrednio z systemu sprawdzać dostępność terminów u siebie, zespołu w salach konferencyjnych.

Mateusz avatar
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Opis dla Administratora eRecruiter

Administrator eRecruiter

Administrator eRecruiter w ustawieniach systemu odnajduje zakładkę Integracja z eRecruiter. Na liście aplikacji, przy Google Calendar lub Microsoft Outlook klika przycisk Rozpocznij integrację.

Uwaga! Nie można zintegrować jednocześnie obydwu kalendarzy z eRecruiter!

Integracja z Microsoft Outlook

Pojawi się okno z informacjami dla działu IT. Skopiuj informacje i prześlij je do Twojego działu IT, aby zezwolił on na dostęp systemu eRecruiter do firmowych zasobów.

Integracja z Google Calendar

W przypadku Google Calendar, nie ma konieczności zezwalania na dostęp przez dział IT. Od momentu włączenia integracji przez Administratora, wszyscy użytkownicy mogą rozpocząć samodzielne łączenie konta eRecruiter z Google Calendar.

Jeżeli przy próbie logowania użytkownik napotka tzw. błąd autoryzacji. Oznacza to, że w Twojej firmie zablokowany jest dostęp do aplikacji zewnętrznych. Co zrobić w tej sytuacji, sprawdzisz tutaj.


Opis dla użytkownika eRecruiter

Każdy użytkownik systemu musi samodzielnie zalogować się na swoje konto firmowe Google Calendar lub Microsft Outlook w Ustawieniach eRecruiter, w zakładce Ustawienia Twojego Konta -> Logowanie do aplikacji:

Po kliknięciu w Zaloguj wyświetlą się komunikaty zezwalające na dostęp eRecruiter do kalendarzy. W przypadku integracji z kontem Google należy zwrócić uwagę, aby zaznaczyć wszystkie checkboxy, a następnie kliknąć "Dalej". Jeżeli, któryś checkbox nie zostanie zaznaczony, integracja nie będzie działać poprawnie.


Przeczytaj też:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?