Wszystkie kolekcje
Spotkania online w eRecruiter (domyślne; MS Teams; Google Meet)
Przeczytaj, jakie są wymagania techniczne, jak zaprosić kandydata na spotkanie online i jak je przeprowadzić.

Spotkania online - wymagania techniczneZapoznaj się z wymaganiami technicznymi, przeczytaj jak skonfigurować kamerę i mikrofon.
Jak wysłać zaproszenie na spotkanie online w eRecruiter?Sprawdź, jak korzystać z usługi spotkań rekrutacyjnych online - zapraszać kandydatów i prowadzić rozmowy.
Jak przeprowadzić spotkanie online w narzędziu domyślnym eRecruiter?Zobacz dostępne opcje, jakie możesz wykorzystać podczas spotkania online, jak się do niego przygotować i jak wygląda jego przebieg.
Jak włączyć integrację z Microsoft Teams?Dowiedz się, jak włączyć dostęp do MS Teams oraz jak umówić spotkanie w Teams za pomocą eRecruiter
Jak powiadomić użytkowników o włączeniu integracji z MS Teams?
Jak korzystać ze spotkań Microsoft Teams w eRecruiter?
FAQ - pytania i odpowiedzi dotyczące integracji z MS TeamsPrzeczytaj najczęstsze pytania i odpowiedzi dla użytkowników eRecruiter oraz działów IT organizacji.
Jak włączyć integrację z Google Meet?Dowiedz się, jak włączyć dostęp do Google Meet oraz jak umówić za jego pomocą spotkanie online w eRecruiter
Jak korzystać ze spotkań Google Meet w eRecruiter?
Google Meet - włączenie integracji przy zablokowanych aplikacjach zewnętrznych (opis dla IT)Co musi zrobić dział IT, by udostępnić możliwość integracji eRecruiter z Google Meet w przypadku blokady aplikacji zewnętrznych?