Przejdź do głównej zawartości

Nie mogę się zalogować do eRecruiter

eRecruiter to system ATS do rekrutacji, wspierający organizacje w pozyskiwaniu talentów, komunikacji z kandydatami i współpracy HR z biznesem.

Martyna avatar
Napisane przez Martyna
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Problemy z logowaniem do systemu eRecruiter mogą wynikać z różnych przyczyn. Najczęściej są zależne od roli jaką pełnisz w procesie rekrutacyjnym. W zależności od Twojej roli, przejdź do sekcji dla:

➡️ Działu HR

5 kroków, kiedy nie możesz zalogować się do systemu

1️⃣ Zweryfikuj czy używasz poprawnego loginu i hasła. Login to adres e-mail, na który zostało założone Twoje konto.

Co warto zweryfikować u Administratora systemu eRecruiter Twojej firmy:

❓Czy Twoje konto było założone na mail z pełnym imieniem czy tylko z pierwszą literą?

❓Czy w Twojej firmie w ostatnim czasie nie zmieniała się domena? Którą domenę zawiera Twój login do systemu eRecruiter?


Uwaga! Jeśli przeglądarka uzupełnia te dane za Ciebie, spróbuj je wpisać ręcznie. Możliwe, że przeglądarka zapamiętała nieaktualne dane :)

Masz pewność, że wpisujesz poprawne dane, a nadal nie możesz się zalogować?​

2️⃣ Użyj opcji „Nie pamiętasz hasła?”

3️⃣ Jeśli wiadomość z resetem hasła nie dotarła, sprawdź folder Spam/Wiadomości-śmieci.

4️⃣ Minęło 15 minut, a Ty nadal nie otrzymałeś maila? Skontaktuj się z Administratorem eRecruiter w Twojej firmie i upewnij się, że została Ci przypisana odpowiednia rola w systemie.

💡PRO TIP dla Administratora systemu:

Jeśli w Twojej organizacji zdarzają się sytuację, że maile z eRecruiter nie dochodzą do użytkowników lub wpadają do folderu spam, wyślij do swojego działu IT prośbę o dodanie następujących domen do white listy:

  • erecruiter.pl

  • ad.erecruiter.pl

  • notification.erecruiter.pl

  • ikk.erecruiter.pl

  • stage.erecruiter.pl

  • access.erecruiter.pl

  • mail.erecruiter.pl

  • nps.erecruiter.pl

  • polecenia.erecruiter.pl

  • automatyzacje.erecruiter.pl

To lista wszystkich domen, z których nasz system wysyła wiadomości e-mail.

5️⃣ To nie zdziałało? Skopiuj ten link https://system.erecruiter.pl i spróbuj zalogować się na innej przeglądarce lub korzystając z trybu incognito.

System eRecruiter wspiera głównie te 3 przeglądarki:

6️⃣ Jeśli wykonałeś wszystkie powyższe kroki i to nie pomogło napisz na [email protected].

Jestem Użytkownikiem Biznes

Jeśli jesteś Hiring Managerem i aplikacje kandydatów są do Ciebie przesyłane przez dział HR, w pierwszej kolejności zweryfikuj z jakiego narzędzia do oceny aplikacji kandydatów korzysta osoba odpowiedzialna za Twoją rekrutację.

Możesz to łatwo rozpoznać po temacie maila, który powinieneś dostać na swoją skrzynkę mailową z adresu [email protected]:

Jeśli otrzymałeś takiego maila, nie musisz logować się do systemu. Karty kandydatów czekają na Ciebie na skrzynce mailowej. Po kliknięciu w przycisk "Oceń aplikacje kandydatów" zostaniesz przeniesiony do kart kandydatów, a w osobnym mailu otrzymasz hasło dostępu.

  • Konto Biznes ➡️ "Masz nowe aplikacje. Przejrzyj je i podejmij decyzję."

Jeśli otrzymałeś takiego maila i masz problem z zalogowaniem, wykonaj kroki z tej instrukcji.

Jeśli nie otrzymałeś żadnego maila:

1️⃣ Sprawdź czy do Twojego folderu Spam/Wiadomości-śmieci nie wpadła wiadomość od [email protected].

2️⃣ Skontaktuj się z osobą z działu HR, która jest odpowiedzialna za Twój proces rekrutacyjny. Być może kandydaci nie zostali jeszcze do Ciebie wysłani i przez to Twoje konto nie jest aktywne.

Jestem kandydatem 

Kandydaci nie logują się do systemu eRecruiter, jeśli masz pytanie związane z Kontem Kandydata, napisz na [email protected].

Pragniemy jednak podkreślić, że nasza firma nie prowadzi rekrutacji dla naszych Klientów i nie posiadamy informacji o szczegółach ich procesów rekrutacyjnych. Z tego względu w celu uzyskanie informacji o Twojej aplikacji, prosimy kontaktować się bezpośrednio z pracodawcą.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?