Jak ustawić różne etapy w zależności od rekrutacji?

Z artykułu dowiesz się jak przypisywać różne etapy do poszczególnych rekrutacji w systemie.

Mateusz avatar
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Jeżeli proces rekrutacyjny w Twojej firmie różni się w zależności od prowadzonego projektu, masz możliwość przyporządkowania zdefiniowanych wcześniej etapów do poszczególnych rekrutacji. Jak to zrobić, dowiesz się tego po obejrzeniu filmu lub przeczytaniu poniższego artykułu 😊

Jak dodać nowy etap?

W pierwszej kolejności zdefiniuj w Ustawieniach konta listę etapów, z których będziesz korzystać. O tym, jak tworzyć własne etapy rekrutacji przeczytasz tutaj.

Jak przypisać etap do rekrutacji?

Aby przyporządkować odpowiednie etapy do swojego projektu, wystarczy że zaznaczysz je na karcie rekrutacji. Możesz to zrobić na etapie tworzenia rekrutacji lub w dowolnym momencie, poprzez jej edycję. 

Tworząc nową rekrutację wszystkie etapy będą domyślnie zaznaczone. Odznacz te, z których nie będziesz korzystać w przypadku danego projektu.

Jeżeli kopiujesz rekrutację utworzoną wcześniej, informacja o zaznaczonych etapach także zostanie skopiowana. 

Uwaga! Etapy Analiza CV, Nowy oraz Zatrudniony są stałe dla wszystkich rekrutacji. 

Na liście kandydatów w Twoim projekcie pojawią się wyłącznie te etapy, które zaznaczysz na karcie rekrutacji. 

Co ważne, w sytuacji kiedy w Ustawieniach systemu dodasz nowy etap rekrutacji, automatycznie zostanie on przypięty do wszystkich aktywowanych wcześniej projektów, zatem nie musisz tego robić ręcznie. 

Jak odłączyć etap od rekrutacji?

Jeżeli nie chcesz, aby w Twojej rekrutacji wyświetlał się któryś z istniejących etapów, wystarczy, że wejdziesz w jej edycję i usuniesz etap klikając w ikonkę kosza:

Jeżeli któryś z kandydatów został już wcześniej oznaczony odłączonym przez Ciebie etapem, nie musisz się martwić. Etap nadal będzie widniał przy kandydacie oraz zostanie uwzględniony w jego historii i dostępnych w systemie raportach. 

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?