Przejdź do głównej zawartości
Jak oznaczyć współpracownika w notatce?

Zobacz, jak działają wzmianki (mentiony), czyli możliwość oznaczania użytkowników (lub siebie) w notatce ogólnej

Mateusz avatar
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

Wprowadziliśmy oznaczanie użytkowników, by jeszcze bardziej ułatwić Ci komunikacje z współpracownikami mającymi dostęp do eRecruiter. Nie musisz wymieniać się dodatkowymi e-mailiami, by wymienić się informacjami. Wystarczy, że oznaczysz daną osobę w notatce ogólnej.

Oznaczanie użytkownika z listy

Aby wybrać osobę, którą chcesz oznaczyć, dodaj w polu tekstu notatki znak "@". Rozwinie się lista wszystkich użytkowników przypisanych do zespołu rekrutacyjnego w danej rekrutacji. Po rozpoczęciu wpisywania pierwszych liter, system podpowie Ci poszukiwaną osobę.

Wybierz użytkownika z listy. Jego imię i nazwisko będzie podświetlone. Dokończ wpisywanie notatki.

Po kliknięciu Dodaj notatkę ogólną, notatka pojawi się na liście.

Powiadomienia o nowej notatce

W tym samym momencie osoba, którą oznaczono, otrzyma notyfikację w systemie o tym, że oznaczono ją w notatce. Można również otrzymywać powiadomienia na adres e-mail, po uprzednim ustawieniu tej opcji w Ustawieniach systemu (zakładka Powiadomienia)

Powiadomienie e-mail wygląda następująco:

Po kliknięciu w notyfikację (lub przycisk Odpowiedz w wiadomości) otworzy się profil danego kandydata z możliwością przeczytania i dodania notatki. Po jej dodaniu, nowa notatka pojawi się nad poprzednią.

Czy można dodać wzmiankę w notatce wewnętrznej?

Nie. Opcja dostępna jest jedynie przy dodawaniu notatki ogólnej.

Czy można oznaczyć w notatce Użytkownika Biznes?

Nie. Użytkownik Biznes otrzymuje automatycznie powiadomienie, gdy rekruter doda notatkę ogólną przy aplikacji kandydata, którego Kartę mu przesłano.

SŁOWA KLUCZOWE: oznaczanie w notatce ; notatka ogólna ; jak przekazać notatkę innej osobie z zespołu ; powiadomienie o notatce ; zespół rekrutacyjny ; wiadomość ;

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?