Współdzielisz z kimś projekt rekrutacyjny lub zlecasz go komuś? Możesz przypisać do rekrutacji innego użytkownika systemu. 

W tym celu przejdź do zakładki Rekrutacje i odznacz wybraną rekrutację. Wówczas uaktywni się powyżej listy rekrutacji przycisk Przypisz użytkowników

Kliknij w przycisk i wybierz z listy użytkownika, któremu chcesz nadać dostęp do rekrutacji.

Zapisz swój wybór i gotowe. Od teraz wybrany przez Ciebie użytkownik ma dostęp do rekrutacji i może na niej pracować w systemie.

Uwaga: Jeśli chcesz przypisać do rekrutacji użytkownika, który nie widnieje na liście, skontaktuj się z Administratorem systemu w Twojej firmie. Poproś, by zweryfikował, czy dana osoba ma dostęp do systemu. 

Co w przypadku, gdy dana osoba nie ma dostępu do systemu?

Jeżeli jesteś Administratorem, możesz nadawać wybranym osobom w swojej firmie dostępy do systemu. Tutaj dowiesz się, jak to zrobić. 

Ważne: Tylko Administrator posiada odpowiednie uprawnienia do nadawania dostępu do systemu. 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?