Przejdź do głównej zawartości
Jak dodać nowego użytkownika?

Proste kroki jak dodać nowego użytkownika do systemu eRecruiter.

Zuzanna avatar
Napisane przez Zuzanna
Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

Ważne! Użytkowników w systemie może dodawać tylko Administrator systemu.

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat zachęcamy do obejrzenia załączonego materiału filmowego lub do przeczytania całego artykułu.

By dodać nowego użytkownika, przejdź do Ustawień systemu (kliknij w ikonkę swojego profilu w górnym prawym rogu systemu). Na liście z lewej strony zjedź do sekcji System w Twojej firmie i wybierz Użytkownicy.

Następnie kliknij w przycisk Dodaj nową osobę.

Pamiętaj! Każda rola w systemie jest dodawana dzięki punktom przyznawanym na dostępy. Role pełne (Administrator, Rekruter oraz Rekruter Mini) pobierają z tej puli po 5 punktów, natomiast pozostałe role (Użytkownik Plus, Użytkownik, Użytkownik Mini oraz Użytkownik Biznes) po 1 punkcie. W dużym kółku widzisz, ilu masz użytkowników, a w małym, ile dany użytkownik pobiera punktów.

W przypadku wykorzystania dostępnych punktów, w systemie pokażą się stosowne komunikaty oraz informacja o koniecznym kontakcie z opiekunem eRecruiter:

W górnym panelu wybierz rolę dla nowej osoby (od tego zależy poziom jej uprawnień). Kliknij TUTAJ, aby dowiedzieć się więcej o rolach w systemie eRecruiter.

Ważne! Jeśli chcesz dodać użytkownika z rolą Administrator, skontaktuj się ze swoim opiekunem po stronie eRecruiter.

Następnie uzupełnij dane personalne użytkownika wraz z adresem email, który będzie stanowił login do systemu.

Zapisz wprowadzone informacje, klikając w przycisk Zapisz - pojawi się okienko z pytaniem o wysyłkę maila aktywacyjnego do nowego użytkownika. Jeżeli masz pewność, że chcesz nadać mu dostęp, wybierz Wyślij.

Ważne: okienko "email aktywacyjny" pojawia się zawsze, gdy nowy użytkownik otrzymuje rolę osoby logującej się do systemu. Jeżeli po kliknięciu Zapisz okienko się nie pojawi- oznacza to, że albo nie zdefiniowałeś żadnej roli (brak dostępu), albo dodałeś Użytkownika Biznes (rola nie logująca się do systemu).

Gratulacje! Nowy użytkownik systemu został dodany! :)

Pamiętaj! Jeżeli nowy użytkownik ma mieć dostęp do wybranych projektów rekrutacyjnych musisz go do nich przypisać. Sprawdź TUTAJ jak przypisać użytkownika do rekrutacji.

SŁOWA KLUCZOWE: jak dodać nową osobę ; gdzie dodać użytkownika ; jak wysłać maila z dostępem ; mail aktywacyjny ; punkty dostępowe ;

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?