Jak anulować spotkanie z kandydatem w systemie?

Z artykułu dowiesz się, jak usunąć zaplanowane spotkanie z kandydatem w eRecruiter.

Mateusz avatar
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Przejdź do strony startowej systemu (ikona Kropek w górnym lewym rogu systemu).

Pod kalendarzem (po lewej stronie ekranu) znajduje się lista zaplanowanych spotkań z kandydatami. 

Aby anulować spotkanie z możliwością wysłania powiadomienia do uczestników spotkania - wybierz Odwołaj spotkanie.

Na ekranie pojawi się okienko odwoływania spotkań. Możesz zaznaczyć w nim opcję wysyłki wiadomości SMS z informacją o odwołaniu spotkania. Treść wiadomości zobaczysz po kliknięciu w przycisk Przejdź do edycji wiadomości

Wysyłka wiadomości e-mail jest zaznaczona domyślnie, ale jeżeli nie chcesz, by kandydat otrzymał maila o odwołaniu spotkania, możesz ją odznaczyć. Możesz także edytować szablon wiadomości mailowej  w zależności od potrzeb, np. podając przyczynę odwołania spotkania. 

Kliknij w przycisk Wyślij, aby odwołać spotkanie i wysłać wiadomość do kandydata.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?