Zapraszając kandydata na spotkanie przez system eRecruiter, dajesz mu możliwość odwołania tego wydarzenia. W zależności od tego, czy otrzymał wiadomość e-mail, czy SMS, może to zrobić w następujący sposób:

Wiadomość e-mail

W wiadomości e-mail (z potwierdzeniem, lub przypomnieniem) kandydat otrzymuje link, za pomocą którego może odwołać spotkanie.
TIP: Do wiadomości "potwierdzenie spotkania" link może dodać Administrator w edytując szablon wiadomości w ustawieniach.

Klikając w tutaj, kandydatowi otwiera się nowe okno w przeglądarce, gdzie może podać powód odwołania. Nie jest to jednak pole obowiązkowe. 

Może również po prostu kliknąć Odwołaj spotkanie. Zobaczy powiadomienie:

W tej chwili na Twoją skrzynkę pocztową otrzymasz wiadomość potwierdzającą odwołanie spotkania.

Klikając na Usuń spotkanie z eRecruiter, przejdziesz od razu do systemu, gdzie możesz usunąć spotkanie z kalendarza i wykonać dalsze akcje, np. zaproponować kandydatowi nowy termin. Notyfikację o wiadomości otrzymasz również w Centrum Powiadomień w eRecruiter. 

Klikając w nią, przejdziesz bezpośrednio na profil kandydata, gdzie możesz od razu odpisać.

Wiadomość SMS

W przypadku SMS-ów, kandydat może odwołać spotkanie dopiero, gdy otrzyma automatyczną wiadomość przypominającą o spotkaniu (na 24 godziny przed).
W SMS-ie pojawia się informacja: Aby odwołać spotkanie wyślij SMS: NIE.

Bez różnicy, czy kandydat odpisze małymi, czy wielkimi literami, czy zamiast Nie na pisze No - system zareaguje tak samo, jak w przypadku odwołania email. Natychmiast otrzymasz informację na maila. Pozostałe działania są takie same, jak opisane powyżej.

Co jeżeli kandydat odpisze w inny sposób, np. "Dzień dobry, nie pojawię się"?

Informacja zostanie potraktowana, jak zwykła wiadomość od kandydata. W Centrum Powiadomień pojawi się ikona nowej wiadomości. Wiadomość na skrzynkę mailową otrzymasz w przypadku, gdy masz włączone notyfikacje mailowe w ustawieniach systemu (zakładka Moje konto).

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?