Jak wysłać zaproszenie na spotkanie online w eRecruiter?

Sprawdź, jak korzystać z usługi spotkań rekrutacyjnych online - zapraszać kandydatów i prowadzić rozmowy.

Mateusz avatar
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano w tym tygodniu

W eRecruiter możesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne online - to świetna alternatywa do spotkań "face-to-face" z kandydatami. Zarówno Ty, jak i osoba, której wyślesz zaproszenie na takie wydarzenie, otrzymacie link, przez który, o umówionej godzinie, będziecie mogli spotkać się w wirtualnym pokoju i spokojnie przeprowadzić rozmowę.

Po obejrzeniu filmu instruktażowego lub przeczytaniu poniższego artykułu dowiesz się, w jaki sposób system eRecruiter ułatwia zarządzanie projektami rekrutacyjnymi, w tym organizację spotkań online z kandydatami 😊

Uwaga! Jeden użytkownik nie może umówić więcej niż jednego spotkania online na tę samą datę i godzinę jednocześnie.


O czym należy pamiętać, zanim rozpoczniesz korzystanie ze spotkań online?

Musisz upewnić się, czy wymagania techniczne potrzebne do tego, by spotkania online mogły być używane, są spełnione. Mowa tu zarówno o kwestiach związanych z ustawieniami kamery i mikrofonu, jak i bardziej technicznymi aspektami, w których może pomóc Ci Twój dział IT. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Dodatkowo, jeśli korzystasz z Microsoft Teams lub Google Meet, musisz najpierw zintegrować narzędzie z systemem eRecruiter. Przeczytaj, jak włączyć integracje:

Jak wysłać zaproszenie na spotkanie online do kandydata?

To bardzo proste! Co ważne, nie potrzeba wykonywać żadnych zmian w systemie, by korzystać ze spotkań. Wszystko, co musisz zrobić, to użycie etapu Spotkanie (naszego systemowego lub Waszego dowolnego etapu własnego o typie "Spotkanie", które macie już dodane do listy etapów).
Po wybraniu etapu otworzy się standardowy widok zaproszenia na spotkanie.
Zaznacz Spotkanie online, który znajdziesz pod wyborem miejsca spotkania.

Zaznaczenie spowoduje, że zniknie pole wyboru miejsca spotkania, pojawi się natomiast możliwość wyboru odpowiedniego narzędzia. Ustaw datę i godzinę spotkania, dodaj ewentualnych uczestników spotkania

Uwaga! W spotkaniu online jednocześnie może wziąć udział do 5 osób.


Przejdź do kolumny Powiadomienia. Zaznacz kanały komunikacji: wiadomość e-mail  i/lub wiadomość SMS. Pamiętaj, że w przypadku, gdy spotkanie ma się odbyć później niż w ciągu najbliższych 24 godzin, masz możliwość zaznaczenia przypomnienia e-mail o spotkaniu dla kandydata. 

Po kliknięciu Dalej, zobaczysz nowy szablon wiadomości.  Możesz nanosić zmiany w tej wiadomości, pamiętaj jednak, by nie usuwać odnośnika Link do spotkania online. Dzięki niemu można otworzyć wirtualny pokój spotkań.

Administrator systemu, w ustawieniach (zakładka Szablony wiadomości -> Gotowe szablony) może edytować treść wiadomości i dostosować ją do firmowych standardów. Nazwy szablonów to: Potwierdzenie spotkania online i zmiana terminu spotkania online. 

Powiadomienie SMS o spotkaniu online

Kandydat może otrzymać wiadomość SMS potwierdzającą umówienie spotkania online. W niej znajdzie się pole {Link do spotkania online}, którego nie wolno usunąć.
Kandydat może wziąć udział w spotkaniu online również za pośrednictwem swojego telefonu. Warunkiem jest działający mikrofon i kamera :)

Kliknij Wyślij. Zarówno Ty, uczestnicy spotkania i kandydat otrzymacie wiadomości e-mail z linkiem do pokoju.

Przewodnik dla kandydata

Przygotowaliśmy przewodnik dla kandydatów, który możesz dodać do zaproszenia poprzez opcję "dodaj załącznik" pod treścią wiadomości e-mail. Kliknij tutaj, aby go pobrać.

UWAGA! Przewodnik dotyczy tylko narzędzia domyślnego systemu eRecruiter.

Kolejny krok:

Zobacz koniecznie, jak przeprowadzić spotkanie online z kandydatem w narzędziu domyślnym systemu eRecruiter.

SŁOWA KLUCZOWE: narzędzie domyślne ; kryteria techniczne

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?