Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeDziałania na aplikacjach kandydatówInne działania
Twoje działania w eRecruiter a statusy widoczne dla kandydata na Pracuj.pl
Twoje działania w eRecruiter a statusy widoczne dla kandydata na Pracuj.pl

Poznaj zależność zmiany statusów na Pracuj.pl względem działań w eRecruiter.

Katarzyna Sarnecka avatar
Napisane przez Katarzyna Sarnecka
Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

Kandydaci, którzy zaaplikowali na Twoją ofertę przez Pracuj.pl, mają możliwość korzystania z dedykowanego dla nich konta na Pracuj.pl. Mogą tam podejrzeć swoje aplikacje i ich status oraz mogą otrzymywać powiadomienia dotyczące statusów tych aplikacji.


Jakie statusy mogą pojawić się kandydatowi na jego koncie w Pracuj.pl / w mailu?

  1. Pracodawca otrzymał Twoją aplikację

  2. Pracodawca zapoznał się z Twoją aplikacją
i porównuje ją z innymi

  3. Pracodawca wybrał innych kandydatów do dalszych etapów rekrutacji

  4. Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

  5. *Pracodawca udziela bezpośrednich informacji [nie dotyczy wszystkich firm]

Twoje działania w systemie eRecruiter wpływają na zmiany statusów aplikacji widocznych dla kandydatów (dotyczy to tylko kandydatów ze źródłem aplikowania: Pracuj.pl). Jak to wygląda w praktyce?:

  1. Pracodawca otrzymał Twoją aplikację - kandydat otrzyma komunikat "Twoja aplikacja jest już u pracodawcy: [nazwa oferty]", kiedy zaaplikuje przez formularz do systemu eRecruiter. Status ten będzie widniał, dopóki nie zostaną wykonane inne czynności w systemie.

  2. Pracodawca zapoznał się z Twoją aplikacją
i porównuje ją z innymi - kandydat otrzyma komunikat "Pracodawca zapoznał się z Twoją aplikacją: [nazwa oferty]". Status ten pojawi się, gdy w systemie eRecruiter wyświetlisz kartę kandydata lub jego CV - co wiąże się z tym, że zostanie on automatycznie przeniesiony z etapu "Nowy" na etap "Analiza CV".

  3. Pracodawca wybrał innych kandydatów do dalszych etapów rekrutacji - kandydat otrzyma komunikat "Podziękowanie za udział w rekrutacji: [nazwa oferty]". Status ten wyświetli się w momencie zmiany etapu na "Odrzucenie", ale wyłącznie jeśli zostanie zaznaczona opcja wysyłki wiadomości do kandydata z informacją o odrzuceniu.

  4. Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę - status ten nie jest połączony z eRecruiter i na jego pojawienie się ma wpływ wyłącznie strona Pracuj.pl. Kandydat otrzyma go w momencie wygaśnięcia ogłoszenia na Pracuj.pl.

5. *Pracodawca udziela bezpośrednich informacji - kandydat otrzyma komunikat "Informacji o aktualnym statusie aplikacji udziela bezpośrednio pracodawca". Komunikat ten będzie widoczny dla kandydata jedynie po zaaplikowaniu do firmy, która ma wyłączoną funkcję przekazywania statusów aplikacji z eRecruiter do Pracuj.pl. Aby włączyć tę funkcję lub sprawdzić, czy Twoja firma z niej korzysta, skontaktuj się z Opiekunem po stronie eRecruiter.


Czytaj więcej:

SŁOWA KLUCZOWE: statusy pracuj.pl ; wiadomości do kandydatów z pracuj.pl ; zmiana etapu ; wiadomość ; powiadomienia dla kandydatów ; komunikat ; aplikacja dostarczona ; aplikacja otwarta ; rozpatrywanie kandydatury ;

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?