W systemie eRecruiter możesz definiować własne szablony wiadomości, z których będziesz korzystać podczas komunikacji mailowej z kandydatami. Poniżej przeczytasz w jaki sposób je dodać oraz jak z nich korzystać.

Jak dodać własny szablon wiadomości?

Szablony własne możesz zdefiniować w Ustawieniach konta w systemie. Taką możliwość posiadają wszyscy użytkownicy systemu. Pamiętaj jednak, że gdy dodasz szablon wiadomości, będzie on widoczny dla każdego.

W Ustawieniach przejdź do zakładki Szablony wiadomości w sekcji Łatwe zarządzanie rekrutacją.

Następnie wybierz zakładkę Własne szablony. Aby wprowadzić nowy szablon, kliknij w przycisk Dodaj nowy szablon:

Wpisz nazwę szablonu oraz treść wiadomości do kandydata, a następnie zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz:

Do treści wiadomości możesz wstawiać pola danych, które system będzie uzupełniał automatycznie podczas wysyłki e-maila. Ustaw kursor w odpowiednim miejscu w treści wiadomości, a następnie wybierz odpowiednie pole danych z listy i zatwierdź przyciskiem "Wstaw wybrane pole danych do szablonu w pole poniżej":

W każdej chwili możesz edytować swoje szablony wiadomości w Ustawieniach konta. O tym, jak to zrobić przeczytasz tutaj.

Jak korzystać z własnych szablonów wiadomości?

Z własnych szablonów wiadomości możesz korzystać w poniższych sytuacjach:

  • Wybierając szablon podziękowania za złożenie aplikacji. Odpowiedni szablon możesz wybrać na etapie tworzenia lub edycji rekrutacji w systemie:

  • Wysyłając e-mailing do kandydatów. Zaznacz wybranych kandydatów na liście a następnie kliknij w przycisk Akcje w lewym górnym rogu. Po przejściu do ekranu wysyłki wiadomości, wybierz odpowiedni szablon z listy:

  • Definiując własne etapy rekrutacji. Dodając nowy etap rekrutacji w Ustawieniach konta możesz przypisać do niego jeden z własnych szablonów wiadomości. O tym jak definiować własne etapy przeczytasz tutaj.

Ile szablonów wiadomości mogę zdefiniować?

Liczba dostępnych szablonów własnych zależy od wersji systemu, z której korzystasz. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, skontaktuj się ze swoim dedykowanym Opiekunem eRecruiter.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?